دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱

در آستانه مجمع عمومی صنوف سینمایی

جنجال در انجمن مدیران تولید/ انباردار: "علیقلی زاده" با توطئه قبلی برای انتخابات خانه سینما معرفی شده است

هادی انباردار

هادی انباردار؛ عضو شورای مرکزی انجمن مدیران تولید درباره انتخاب «تقی علیقلی زاده» به عنوان نماینده این صنف برای انتخابات مجمع عمومی خانه سینما گفت: این انتخاب خارج از زمان و دستور جلسه انجام شده و از نظر ما غیر قانونی است.

هادی انباردار؛ عضو شورای مرکزی انجمن مدیران تولید درباره انتخاب «تقی علیقلی زاده» به عنوان نماینده این صنف برای انتخابات مجمع عمومی خانه سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: این انتخاب خارج از زمان و دستور جلسه انجام شده و از نظر ما  این اقدام با یک توطئه از پیش تعیین شده صورت گرفته و غیر قانونی است.

وی افزود: این در حالی است که به ما گفتند جلسه شنبه برگزار خواهد شد اما متوجه شدیم با حضور سه نفر از اعضای شورای مرکزی این انتخاب را در غیبت ما انجام دادند.

وی با بیان اینکه این انتخاب توسط دو نفر از اعضا امضا نشده است، افزود: من و سایر اعضا موافق «تقی علیقلی زاده» نیستیم چرا که مدت زیادی است ایشان فعالیت مدیریت تولید را انجام نمی دهند و به تهیه کنندگی روی آورده اند، در حالی که اعضای دیگری هم هستند که سالیانه چندین فیلم را تولید می کنند و به نظرم آنها باید کاندیدا می شدند.

انباردار با بیان اینکه در واکنش به این رفتارها سکوت کرده‌ام، گفت: این انتخاب با یک تاکتیک صورت گرفته است که نشان از برنامه از پیش تعیین شده برخی از اعضای شورای مرکزی می دهد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در این جلسه یونس صباحی،علی قائم مقامی و محمدرضا منصوری حضور داشتند و در نبود دو عضو دیگر، ایشان نسبت به معرفی نماینده صنف برای شرکت در انتخابات مجمع عمومی خانه سینما که بیستم همین ماه برگزار می شود اقدام نمودند.

گفته می شود بسیاری دیگرز اعضای این صنف نیز مخالف انتخاب تقی علیقلی زاده هستند و برخی جریانات خاص در سینما اینگونه انتخابها را هدایت می کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.